مخاطرات به کارگیری روغن های اسانس
نوشته شده توسط : علیپور

‌‌‌عطر زنانه خوشبو

مخاطرات به کارگیری روغن های اسانس:

هر روغن ضروری، دلیلی برای به کار گیری داراست به این ترتیب مهم میباشد که پیش از درخواست یا این که به کار گیری از یک روغن برای هدف ها تسکین، با یک کارشناس یادگرفتن چشم، پرستار، پزشک معالج، مشاور بدنی، ماساژ درمانی یا این که داروسازی سخن نمایید.

 

یک کارشناس فراگیری ماهر میتواند طرز استعمال از هر جنس را پیشنهاد و فراگیری دهد.

 

مصرف کنندگان همینطور می بایست مطلع باشند که اداره خوراک و دارو بر تولیدها آروماتروپی تحلیل نمی نماید، براین اساس پی بردن این که آیا یک کالا خالص یا این که تصنعی میباشد سخت میباشد.

 

بعضی از تولیدها آرایشی و خانگی، مانند لوسیون ، اسباب و اثاث آرایش و پیرایش، و شمع دربردارنده محصولاتی میباشند که به لحاظ میرسد روغن های اسانس می‌باشند، البته آن‌ها حقیقتا عطر تصنعی و مصنوعی دارا‌هستند.

 

مانند داروها، روغن های اسانس را بایستی با احترام معالجه کرد. مهم میباشد که درپی مشورت کردن ماهر باشید و راهبرد ها را به اعتنا دنبال نمائید.

 

هشدار در هنگام به کار گیری از روغن های اسانس:

از‌آن‌جا‌که روغن های اسانس سبب برخورد هایی در تن می گردند. ترکیبات شیمیایی در روغن های اسانس، می‌توانند اثرات ضرر آور را هنگام ادغام با داروها، ایجاد نمایند. آنان ممکن میباشد اثربخشی داروهای سنتی را کاهش دهند، یا این که ممکن میباشد حالت بیماری شخص را بدتر نمایند.

 

به عنوان مثال، شخص با فشار خون بالا می بایست از محرک ها، مانند رزماری، اجتناب نماید. برخی از ترکیبات مانند رازیانه، و مریم گلی شبیه استروژن فعالیت می نمایند، به این ترتیب شخصی که دارنده تومور ورم یا این که تخمدان باشد می بایست از اینها اجتناب نماید.

 

تولید ها متمرکز ممکن میباشد پیشین از رقیق شدن سمی باشند و بایستی با توجه در اختیار گرفتن شوند. حداکثر غلظت 5 درصد سفارش می شود.

 

بعضا از روغن ها، سموم را ایجاد مینمایند که میتوانند موجب جراحت به کبد، همگی ها و سیستم عصبی شوند، به ویژه در شرایطی که به طور داخلی برداشته شوند. میل کردن روغن های اسانس میتوانند خطرناک و در بعضا مورد ها مرگ آور باشند.

 

 

 

اشخاص با هرکدام از این بیماری ها تحت می بایست در هنگام به کارگیری احتیاط بیشتری داشته باشند:

 

حساسیت

تب، یک مدل حساسیت

آسم

بیماری پوست مانند اگزما و پسوریازیس

اشخاص دچار به وضعیت ذیل بایستی بسیار محتاط باشند:

 

صرع

فشار خون بالا

در شرایطی‌که روغن با حمل کننده ادغام شود، شخص بایستی به درمانگر یا این که ماساژور در زمینه‌ی آلرژی آجیل نیز بگوید، زیرا روغن های حمل کننده اکثر وقت ها از آجیل و دانه به دست می‌آیند.

 

دلایل آروماتراپی

آروماتروپی میتوانند عارضه ها داشته باشند ولی این امور معمولا ملایم میباشند و ارتفاع نمی کشد.

 

آنان دربرگیرنده مورد ها ذیل می‌باشند:

 

شرایط تهوع

سردرد

بعضا برخورد های آلرژیک

خارش پوست

آسم

به کار گیری از آروماتروپی به وسیله ما‌درها حامله یا این که شیرده پیشنهاد نمیشود.

 

در حین سه ماهه اولیه بارداری، آروماتروپی ممکن میباشد خطری برای جنین در حالا رویش تولید نماید. زنانی که شیردهی مینمایند بایستی از روغن اسانس نعناع غربت نمایند زیرا ممکن میباشد روی شیر مامان تاثیر بگذارد.

 

روغن هایی که از مرکبات به دست میایند ممکن میباشد پوست را بیش تر به نوروفروغ فرابنفش حساس نمایند و خطر آفتاب سوختگی را ارتقا دهند.

 

بعضا از روغن ها ممکن میباشد بر همت داروهای متعارف تاثیر بگذارند، براین اساس اشخاصی که از داروهای هر گونه استعمال میکنند، بایستی نخست با دارو یا این که دکتر معالج واجد موقعیت محاسبه شوند.

 

در غایت، هنگامی روغن اسانس را ذخیره می‌کنید مهم میباشد که بدانید فروغ و روشنایی، گرما و اکسیژن می‌تواند بر تمامیت روغن تاثیر بگذارد.

 




:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: